Wolfin Eyewear

Wolfin Eyewear, een merk met een boodschap!


Het Belgische merk Wolfin Eyewear ontstond uit de creatieve honger van Inge De Muynck, zaakvoerster bij en sterke vrouw achter het familiebedrijf Technop.

Met Wolfin wil Inge een sterke boodschap brengen naar alle vrouwen. Elke vrouw vergeet wel eens hoe sterk ze wel is en hoeveel draagkracht ze heeft. Met Wolfin wil ze vrouwen er aan herinneren dat die oerkracht bij elk van hen aanwezig is, klaar om losgelaten te worden.

De eerste collectie Rise gaat over die kracht. De inspiratie ligt bij het gedicht van Maya Angelou ‘Still I Rise’, over vallen en altijd weer opstaan. De marketing is opgebouwd rond zes vrouwen uit de directe omgeving van Inge, geen modellen maar vrouwen zoals je ze elke dag tegenkomt. Het zijn stuk voor stuk vrouwen die op een dag de keuze hebben gemaakt om hun eigen weg te gaan. 

Wolfin

Wolfin

Wolfin

Wolfin


Elk montuur in de collectie is ook een ode aan een sterke vrouw die de ontwerpster bewondert. Het gaat van kunstenaressen over wetenschappers tot haar eigen moeder Janine.
Er werden een aantal bewuste keuzes gemaakt, waarvan de zelfstandige opticien er één is. Want zij, met kennis van het vak en de markt, begrijpen het belang van een goede dienst na verkoop als geen ander, net zoals Wolfin Eyewear.

Verder trekt dit krachtige merk ook de groene kaart met poetsdoekjes en etuis uit gerecycleerd PET materiaal.


Voor meer info contacteer ons gerust:



Week van het Zien van 5 tot 12 oktober 2024!

Wil je weten of je een bril nodig hebt of een verhoogd risico loopt op oogproblemen? Tijdens de nationale campagne van de “Week van het Zien” nodigen we je graag uit voor een GRATIS oogtest of screening van je ogen met de allernieuwste DNEye® scanner 2.

Najaarsactie/publibox @ Rijmenam Optics

Heb jij jouw Publibox-doosje ook al gevonden in uw brievenbus? Heb jij geen Publibox ontvangen, geen zorgen, gebruik of print deze kortingsbon en breng ‘m mee bij je volgende bezoek aan onze winkel in Rijmenam. Zo profiteer je als eerste van onze mooie najaarsactie!

B.I.G. Vision voor iedereen!

Zien doe je niet met je ogen. Zien doe je met je hersenen. Uw hersenen vereisen informatie om te kunnen verwerken wat er om u heen gebeurt, zodat u kunt besluiten waarop u moet focussen en hoe u vervolgens moet reageren. In de Biometrisch Intelligente Glazen® zijn uw unieke biometrische gegevens verwerkt om ervoor te zorgen dat uw hersenen de best mogelijke visuele informatie ontvangen.

keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x